date and time.
Collapse
X
-
Re: date and time.
i have read the same question about this issue here, but i forgot where, try to search in this forum.
or you can use and paste this script in your html:
Code:<form name=myForm> <input type=button value="Loading..." name=clock></form> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- function runClock(){ theTime = window.setTimeout("runClock()", 1000); d = new Date(); day = d.getDay(); mon = d.getMonth(); date = d.getDate(); year = d.getYear(); hr = d.getHours(); min = d.getMinutes(); sec = d.getSeconds(); if(year<1000){year=(""+(year+11900)).substring(1,5 );} else{year=(""+(year+10000)).substring(1,5);} if(hr==0){ap=" AM";hr=12} else if(hr <= 11){ap=" AM"} else if(hr == 12){ap=" PM";hr=12} else if(hr >= 13){ap=" PM";hr-=12} if(min <= 9){min="0"+min} if(sec <= 9){sec="0"+sec} zday=new Array(); zday=["Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday" ,"Friday","Saturday"]; zmon=new Array(); zmon=["January","February","March","April","May","June", "July","August","September","October","November"," December"]; document.myForm.clock.value=""+zday[day]+", "+zmon[mon]+" "+date+", "+year+" "+hr+":"+min+":"+sec+ap+"";} runClock(); //--> </script>
-
Comment